Det kmr fan inte mkt kaffe ur vattenkran..

Nä de är sant Gustav. Men man har tur som får sig ett skratt iaf.
Kmr ihåg en annan morgon, kaffet var klart och gick till bryggen för att få mig en kopp. Häller kaffe i muggen, öppnar kylen, tar fram ett filpaket och börjar sakta hälla när tanken slår mig. "Va fan gör jag".
By the way så smakade de förjävligt.. var tvungen att testa. Skumtomtar passar bättre i kaffet!
För övrigt så håller jag på att klura med lite videor som ska upp på Youtube inom en snar framtid. En hockeycompilation. Dvs, en video med olika saker från hockeyvärlden. Tror de blir en klassiker med snygga mål.
Sen så är de ju elitserien ikväll. Viktigast är ju AIK - MoDo och efter en snabb kik på svenskaspel så kan jag glädja mina läsare att ni har chansen att dubbla era pengar. MoDo är ett otroligt säkert tips. Vet att AIK varit starka nu på slutet, men de har MoDo med. Plus att MoDo har det starkare laget. Ni vet..
Måste även påpeka att det är All-star Weekend over there. Men de missar man här i stugan. Men de är lugnt, finns övernaturliga krafter som kmr fixa så att jag får se det i efterhand. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0