Gästbloggare: Malin

Hej hej, nu är Malin här och gästbloggar lite. Jag ville bara skriva några rader om min underbara sambo och pappan till mitt barn. Han är en otroligt godhjärtad person som bryr sig om sin familj och människorna runt omkring honom. Med sin busiga personlighet och söta humor så gör han vardagen till ett fantastiskt ställe att vara i.

Som ni kanske har förstått så är hockey ett stort intresse för hans del, ett intresse som vi inte delar. Men han är otroligt duktig och kunnig på området, så jag tycker att om ni är intresserad av en hockeyblogg omväxlat med lite familjeliv och vardag så bör ni stanna upp och läsa vad denna fantastiska människa skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0